Actueel | 23.06.2017

ideas to paper

Kwaliteitsdrukker Tuijtel daagt ondernemers met zorg voor milieu en mens uit om kleur te bekennen. 

De aandacht in marketing is verschoven naar het web. Om een boodschap 'in the face' te krijgen bij de ontvanger moet je van goede huizen komen. Inmiddels praten we daarom niet alleen meer over online strategie maar met een moeilijk woord 'omnichannel marketing'. In gewone mensentaal is dat de inzet van een mix van communicatiekanalen waarmee je de klant probeert te raken. En dan kom je plotseling weer terug bij de inzet van goed drukwerk! Omdat drukwerk nog het imago heeft van 'bomen kappen' blijkt het tegendeel waar. Tuijtel is dé specialist in Nederland van 100% C02 neutraal drukwerk. Zij zijn volledig gecertificeerd en kunnen aantonen wat je milieu 'footprint' is. 

Tuijtel daagt daarom de ondernemer, de marketeer en ontwerper uit drukwerk in te zetten om de klant te verrassen met opvallend, creatief en verantwoord drukwerk. De DM-campagne hierover is van start gegaan met een vouwfolder die je eeuwig door kan bladeren. Een vernuftig systeem waarin de boodschap in vier delen opgebouwd is.

L5 heeft met plezier ontwerpconcepten bedacht waaruit minstens 2 campagnes kunnen worden uitgezet. Het team van Tuijtel onder leiding van Bianca van Kasteren zorgde voor de briefing, inspiratie en mooie verhalen over het beste drukwerk.

Wat zijn jouw ideeën over verantwoord drukwerk?