Specialiteit: creatieve strategie, communicatieboodschap | directie

Rob Smith

 

Ik bedenk nieuwe manieren om de boodschap verrassend onder de aandacht te brengen

Ik ben nieuwsgierig en snel enthousiast over nieuwe mogelijkheden in techniek, muziek, beeld en media. Ik wil zoveel mogelijk ontdekken om er mijn voordeel mee te doen. Toch laat ik me niet teveel meeslepen door hypes en hou ik een helicopter view over concepten en ontwerpen.

De opdrachtgever is gebaat bij een nuchtere kijk op de oplossingen die wij bieden. Daarmee ontstaat de waardevolle dialoog en kom je eerder tot de kern van een opdracht. Daarbij stel ik telkens de vraag: ‘klopt de oplossing nog met het doel dat we nastreven?’

Een goed concept kenmerkt zich door een goede balans tussen effectiviteit en creativiteit. Om de originaliteit te waarborgen hou ik ervan om mensen te prikkelen en te stimuleren tot nieuwe inzichten. Ik omgeef me daarom graag met mensen die toegevoegde waarde kunnen bieden in oplossingen voor strategische communicatie. 

Heb je een vraag? Mail Rob Smith!

Foto: ergens in het centrum. Alledaagse objecten, in een mooie compositie - daar houd ik van. 

Je wilt tamtam maken?

Doe dat dan op zolder bij L5! Want onze Lunch for the Brain staat klaar om...

>meer

bruis van creativiteit

Scholen in de Kunst is de broedplaats van creativiteit in de regio...

>meer

De beste rijst kook je met AZUME

Ontwerper Ben Oostrum heeft een prachtige keramische rijstkoker ontworpen en...

>meer

CONNECT TO CREATE

De beste ICT projecten ontstaan uit samenwerking, expirimenteren en vooral...

>meer

HAPPY NEW LUNCH 2016

L5 heeft een goede start gemaakt met de lancering van Lunch for the Brain....

>meer