Een briljant idee in één dag op tafel

Maak van uw corporate boodschap de beste pitch voor de ogen en oren van uw doelgroep. Daag daarom uw team uit om tijdens de lunch de tanden in een marketingvraag te zetten. Voor je het weet is het een snelkookpan van ideeën en wordt een briljant idee geboren voor een unieke campagne of merkstrategie.
Lunch for the Brain is beschikbaar op elke locatie en ON AIR!

Met Lunch for the Brain pitchen alle teamleden van uw project zélf de ideeën en oplossingen voor uw marketingvraagstuk. Zo worden zij ambassadeur van het beste idee aan tafel!

HOE WERKT LUNCH VOOR THE BRAIN VOOR U?

1 - UW DREAMTEAM

Met sleutelfiguren uit uw organisatie en specialisten van L5 stellen we een team samen. Als het nodig is zetten we er ook nog een 'special guest' bij, want elke marketingvraag vraagt om de juiste mix van persoonlijke inbreng en kennis. Voorafgaand aan de fysieke of ON AIR brainstormsessie gaat L5 met uw marketingvraag aan de slag en zorgen wij dat uw 'dreamteam' er de tanden in kan zetten.

2 - UW BRAINSTORM

Na een introductie van het team starten we met een inspirerende Keynote en zetten we uw marketingvraag centraal. Met pittige vragen en een heerlijke lunch (ook ON AIR) buigen we ons over het onderwerp. Elke deelnemer krijgt de kans de ideeën op tafel te leggen en de dialoog aan te gaan met de tafelgenoten. Dit is het moment om met elkaar van gedachte te wisselen en het 'briljante idee' er uit te tillen.

3 - UW RESULTAAT

Na afloop van de brainstorm worden de resultaten uit Lunch for the Brain uitgewerkt in een verslag, een advies en een stappenplan. Hierin geven we praktisch en per fase aan hoe uw marketingidee het beste vertaald kan worden naar middelen en media voor het uitzetten van uw unieke boodschap. Want met een 'briljant idee' en marketingplan weet de doelgroep u te vinden.

LUNCH FOR THE BRAIN MOVIE

De smaken van Lunch for the Brain

Lunch for the Brain MIJN CAMPAGNE - bepaal het concept voor een prikkelende campagne waarvan de doelgroep zal smullen. Met uw team bedenken we een briljant idee dat de juiste snaar weet te raken voor een succesvolle conversie. We testen het idee aan tafel en schromen niet om de lekkerste ingrediënten van uw campagne in de etalage te zetten. Na afloop levert L5 de menukaart voor uw campagne.

Lunch for the Brain MIJN MERK - om onderscheidend te zijn in de markt is een unieke boodschap, gekoppeld aan een onderscheidende identiteit, een voorwaarde voor succes. We gaan met elkaar aan de slag om de basis neer te leggen voor de vernieuwde merkstrategie. We benoemen hoofd- en submerken als blauwdruk voor de dialoog met uw doelgroepen. Na afloop levert L5 de merkstrategie in woord en mindmap.

Lunch for the Brain MIJN MIX - uw merk is prima op orde, maar het is de hoogste tijd om de boodschap van uw onderneming met kracht de wereld in te blazen. Met uw team bepalen we de inzet van media en middelen om tot de juiste mix te komen. We zetten in op de dialoog met de doelgroep en maken gebruik van de mogelijkheden van alle vormen van media. L5 levert na afloop een stappenplan en mindmap voor een krachtige marketingmix.

Lunch for the Brain ON AIR - vanwege de actuele dreiging voor corona-besmetting en voor brainstormen op afstand heeft L5 een speciale versie van Lunch for the Brain beschikbaar. De deelnemers worden getrakteerd op een brainstorm waarin de plek van deelname er niet toe doet. Door in te loggen in Lunch for the Brain ON AIR worden de deelnemers live meegenomen in de inspirerende en interactieve sessie. De deelnemers kunnen net als in de reguliere sessie aan tafel, interactief deelnemen waarbij de input wordt gedeeld en in een ON AIR DIALOOG wordt besproken.

UW BRILJANTE IDEE DE WERELD IN

Wilt u ook met uw team een briljant idee ontwikkelen? Dat kan en dat kan ook snel! Want Lunch for the Brain is met een brainstorm onder lunchtijd geschikt voor vragen over uw merkidentiteit, corporate boodschap, bedrijfspresentatie, campagnes en nog veel meer. Maak daarom een vrijblijvende afspraak om de mogelijkheden te bespreken.