create your brand

Daag je team uit voor een creatieve merksessie en maak van je corporate boodschap dé pitch voor de ogen en oren van je doelgroep. Want met de aanpak van Lunch for the Brain of de online versie Brain ON AIR leg je de basis voor een vernieuwde merkstrategie.

IN DRIE STAPPEN NAAR EEN BRILJANT IDEE

1 - DREAMTEAM

We vormen een dreamteam met specialisten uit je organisatie en L5. In aanloop naar de brainstorm worden de deelnemers uitgedaagd om ideeën voor de nieuwe merkstrategie te bedenken en tijdens de merksessie te pitchen. Zo zijn alle deelnemers goed voorbereid voor een uitdagende brainstorm.

2 - BRAINSTORM

Na de introductie van het dreamteam en het doel van de brainstorm gaan we met elkaar aan de slag. Elke deelnemer krijgt de kans ideeën op tafel te leggen en een opbouwende dialoog met elkaar aan te gaan. Dit is het moment om met elkaar de opbrengst te delen en het 'briljante idee' er uit te tillen.

3 - RESULTAAT

Na afloop van de brainstorm worden de resultaten uitgewerkt in een verslag, advies en stappenplan. Hierin geven we per fase aan hoe de vernieuwde merkstrategie kan worden gerealiseerd. Want met een 'briljant idee' voor de merkstrategie voelt de doelgroep zich verbonden met uw merk.

EEN BRILJANT IDEE IN ÉÉN DAG OP TAFEL

Wilt je ook met uw team in korte tijd een briljant idee ontwikkelen? Dat kan direct geregeld worden!
Want Lunch for the Brain of Brain ON AIR is een inspirerende en directe route naar de vernieuwde strategie van je merk, boodschap of campagne.

Live, hybride of ON AIR

LUNCH FOR THE BRAIN / BRAIN ON AIR - Vanwege de actuele situatuatie met COVID-19 heeft L5 naast een fysieke brainstorm ook een hybride of geheel online versie beschikbaar. Met de fysieke versie van Lunch for the Brain kunnen we de brainstorm bij L5 of op een externe locatie organiseren. Met Brain ON AIR worden deelnemers getrakteerd op een brainstorm vanuit een studio waardoor de plek van deelname vanaf iedere werkplek mogelijk is. In alle varianten worden uw medewerkers ambassadeurs voor de vernieuwde strategie en koers van uw merk!

WIE GINGEN JE VOOR?