Mix uw media voor een prikkelende campagne

Wilt u in de spotlight komen van de doelgroep? Dan is een uitgekiende MEDIAMIX een voorwaarde voor een effectieve en prikkelende campagne. Het gaat hierbij om het afstemmen van de boodschap, de keuze en inzet van middelen én de timing wanneer deze op het netvlies van de doelgroep worden geprojecteerd. Want als u kermis wilt maken om de doelgroep te prikkelen, dan staan er rijen te wachten om in uw draaimolen te stappen.

Om kermis te maken voor je doelgroep is het niet altijd nodig om alles uit de kast te trekken. Maar wel datgene waar de doelgroep voor uit huis komt!

WAT IS DE BESTE MIX VOOR UW CAMPAGNE?

1 - UW CAMPAGNEDOEL IS LEIDEND

Om een campagne te ontwikkelen is het belangrijk om het doel vast te stellen: wat is de boodschap, wie wil je bereiken en wat moet het opleveren. Voordat we losgaan in de creatie, stellen we samen de planning en het budget vast. Want we houden van een geslaagde campagne binnen de gemaakte afspraken.

2 - WE MAKEN EEN PERFECTE MIX

Als alle voorwaarden helder zijn, gaan we aan de slag met de creatie van een campagneconcept. Dit kunnen we doen als onderdeel van LUNCH FOR THE BRAIN of direct vanuit uw briefing. We werken het beste idee uit en bepalen met elkaar de beste mix van middelen en media om tamtam te maken voor uw doelgroep.

3 - WE LANCEREN UW CAMPAGNE

Na de voorbereiding gaan we de campagne lanceren. Met de juiste timing van acties zorgen we ervoor dat de doelgroep verrast wordt en kan reageren op de content. Door slimme inzet van social media maken we de doelgroep zichtbaar en daarmee ook ambassadeur van uw campagne. Zullen we aftellen?