Uw media en middelen direct klaar voor gebruik

Is uw merk herkenbaar en onderscheidend? Dan is een MEDIATOOLKIT de schatkist van uw marketing. Want alle op maat gemaakte middelen en media zijn direct beschikbaar vanuit een goed gevulde toolkit. In die gereedschapskist zitten logo's, iconen en opmaakdocumenten voor zowel offline, online als 3D . Elk onderdeel is daarmee doordrenkt met het DNA van uw merkidentiteit en direct inzetbaar om op elk gewenst moment tamtam maken.

Met een mediatoolkit timmert u aardig aan de weg en kunt u direct bij al uw media en middelen voor een strakke campagne.

WAT IS HET VOORDEEL VAN EEN MEDIATOOLKIT?

1 - UW LOGO ALS BASIS

Het logo of beeldmerk is het vlaggenschip van uw organisatie. Het moet echter zo slim ontworpen zijn, dat het zowel past in de kleinste mogelijk ruimte als op groot formaat. Dit werkt L5 voor u uit in alle mogelijke toepassingen op beeldscherm, print, textiel en in 3D en animatie. Zo zorgen we ervoor dat uw logo altijd goed voor de dag komt.

2 - BEELDTAAL VOLGENS UW RECEPT

Naast het logo legt L5 ook de beeldtaal van uw identiteit vast. Denk daarbij aan de kleurstijlen, typoggrafische toepassingen, iconen voor diensten en producten, infographics en fotografie- en filmstijl. Al deze elementen zijn de dragers van uw unieke beeldtaal. Daar kan geen klant omheen!

3 - STRAMIENEN VOOR ALLE MEDIA

Voor de opmaak van middelen in print, online en animatie, leggen we de stylesheets vast in Adobe-stramienen waarin alle stijlkenmerken zijn opgenomen. Zo kunt u met een gerust hart nieuwe middelen laten ontwikkelen en produceren met behoud van de boodschap en de stijl van uw organisatie.

Een greep uit de toolkit van Rotterdam Centraal.

UW HUISSTIJL ALS TOOLKIT INZETBAAR

Wilt u ook de beschikking hebben over een toolkit die in alle vormen van media en middelen huisstijlproof is? De stramienen hieruit zijn direct klaar voor opmaak in uw eigen netwerk van makers en producenten. Wilt u meer weten over de inzet van een toolkit? Maak dan gerust een vrijblijvende afspraak om de mogelijkheden te bespreken.