Uw merkstrategie in één overkoepeld plan

Schotse tartans zijn beschermde en unieke merken met een rijke traditie. Om uw corporate boodschap en uitstraling overtuigend in de markt te zetten, is een overkoepelend parapluconcept hét instrument voor het voeren van een herkenbare en krachtige merkidentiteit. Want mensen verbinden zich nu eenmaal graag met een sterk merk!

Met een parapluconcept bekent u kleur en twijfelt niemand meer aan de afzender. Het is het instrument voor uw merkstrategie gericht op de verwachtingen van uw doelgroep.

Wat zit er allemaal in het parapluconcept?

1 - HET FUNDAMENT VAN UW MERK

We stellen met elkaar vast op welke wijze we de doelgroep kunnen bereiken, prikkelen én vasthouden. Vanuit de resultaten van Lunch for the Brain of uw bestaande marketingplan leggen we een fundament voor de match met uw doelgroepen. Want zij moeten als bosjes vallen voor uw dienstverlening en productaanbod.

2 - DE PUZZELSTUKKEN VAN UW MERK

Naast de basis vanuit uw visie, missie en doelgroepstrategie, ontwikkelen we een visueel concept met logo's, iconen, kleurrecepten, typografie en een beeldconcept voor fotografie, film en animatie. Kortom: de puzzelstukken van uw merkidentiteit die er toe zullen leiden dat elke boodschap gezien, gehoord en herkend wordt.

3 - DE SCHATKIST VAN UW MERK

Wanneer we alle onderdelen van het parapluconcept compleet hebben, wordt er een gedetailleerd stijlboek geleverd voor het uitrollen van alle middelen en media. Het is daarmee het DNA én de schatkist van uw merkidentiteit die ervoor zorgen dat uw merk uniek en onderscheidend is. Hiermee is uw merk duurzaam, geborgd en klaar voor de toekomst.

Uw merk klaar voor lancering

Wilt u ook de kracht van uw merk benutten? Dan is het tijd om om alle waardevolle elementen uit uw communicatie te bundelen en een parapluconcept te ontwikkelen. Hierdoor is het mogelijk om in alle vormen van media, online en offline, uw merk te lanceren. Reken maar dat het gezien wordt! Maak een vrijblijvende afspraak om de mogelijkheden te bespreken.