BRAIN ON AIR om je merkstrategie te bepalen

Nederland is door de coronacrisis achter de schermen aan het werk. Het is hét moment om stappen te zetten in de zichtbaarheid van je merk. Pak die handschoen op en ga ON AIR met je team aan de slag voor het bedenken van een online event, campagne of vernieuwde merkstrategie.

Hoe werkt Brain on air?


JOUW DREAMTEAM - BRAIN ON AIR is de virtuele broedmachine voor onderscheidende branding, marketing en campagnes. Ga direct met je team aan de slag voor het ontwikkelen van EEN BRILJANT IDEE om je doelgroep in het hart te raken. Want door de 1,5 meter beperkingen is je doelgroep of klant op zoek naar nieuwe diensten en vormen van communicatie. Samen met L5 vormen we een 'dreamteam' om de beste ideeën te bedenken. Dat bestaat uit een kernteam in de L5 ON AIR studio én deelnemers uit je organisatie die vanaf eigen werkplek kunnen inschakelen.

JOUW OPDRACHT
- Voorafgaand aan BRAIN 'ON AIR' ontvangen alle deelnemers via de post een 'Brainpakket' met een prikkelende opdracht voor de brainstorm. In het pakket zitten een uitnodiging met instructie en nuttige gadgets voor een interactieve deelname aan de hybride brainstorm.

JOUW BRILJANT IDEE
- Het team van L5 en opdrachtgever zitten klaar in de ON AIR studio om de brainstorm te leiden. Iedere deelnemer wordt gevraagd te pitchen en ideeën te spuien over de centrale marketing- of brandingvraag. Met behulp van de reactiekaarten uit het 'brainpakket' ontstaat er een rijke dialoog en uitwisseling van topideeën. Aan het einde van de ON AIR sessie ligt er een BRILJANT IDEE op tafel. Een week na afloop van de sessie levert L5 een verslag, een advies en een helder stappenplan om het idee te realiseren.

Brain ON AIR is per direct te organiseren

Brain ON AIR levert een BRILJANT IDEE voor jouw marketing of branding en is 100% van de opdrachtgever.

BRAIN ON AIR duurt 2 á 2,5 uur

Brain ON AIR is coronaproof (ook in de studio)

BRAIN ON AIR maakt van je teamdeelnemers ambassadeurs van je innovatie

SPECIALS ON AIR

Brain ON AIR wordt ingezet voor diverse branches van het midden- en kleinbedrijf tot en met grote organisaties. Inmiddels hebben we een aantal mooie varianten ON AIR om tegen de storm van de crisis in weer plannen te maken en verder te kijken. De tijd is er rijp voor!

EVENT ON AIR
Brain ON AIR is ook inzetbaar als de virtuele variant van een online evenement, tentoonstelling, bewonersbijeenkomst of lezing waarbij publiek vanaf elke plek kan inloggen en mee kan doen. Afhankelijk van het doel van het event bepalen we vooraf welke mix van media we inzetten en hoe we de dialoog met de deelnemers het beste tot stand kunnen brengen. Voor events wordt de naam ON AIR gekoppeld aan het merk van de opdrachtgever en is daarmee herkenbaar voor de doelgroep

HORECA ON AIR
Door de coronamaatregelen is de horeca stil komen te liggen. Maar klanten missen de beleving van het uitgaan en zoeken naar nieuwe mogelijkheden om weer eens een terrasje te pakken of lekker uit te gaan naar café, restaurant of hotel. Veel horeca-ondernemers zitten in de knel en zoeken naar nieuwe concepten om weer aan de slag te kunnen. Met HORECA ON AIR gaan we direct aan de slag om een horecaconcept om maat te ontwikkelen. Klaar voor nu en in de toekomst!
HORECA ON AIR is een initiatief van L5, Kanters Horeca Advies (Dennis Oemar Said) en Met Marike Groenewegen (interieurarchitect Marike Groenewegen). Samen schreven we het artikel 1,5 meter restaurant.

Wacht niet af en boek een ON AIR brainstorm voor je team. Ontwikkel direct plannen voor je branding en business. Zo wordt ON AIR je nieuwe marketingtool.


disclaimer

Het resultaat van BRAIN ON AIR is 100% van onze opdrachtgever. L5 claimt hierop geen auteursrechten. De opdrachtgever is bovendien vrij om het concept met eigen partijen uit te werken en te implementeren.

partners
BRAIN ON AIR is een productie van L5 en Cinemato Media