BRAIN ON AIR

Door de 1,5 meterbeperkingen is je doelgroep of klant op zoek naar nieuwe diensten en vormen van communicatie. Dit is hét moment om stappen te zetten in de zichtbaarheid van je merk of organisatie. BRAIN ON AIR is de online broedmachine voor onderscheidende branding, marketing en campagnes. Ga nu ON AIR met je team aan de slag voor het bedenken van een online event, campagne of vernieuwde merkstrategie.

Hoe werkt Brain on air?

JOUW DREAMTEAM - Met het kernteam van L5 vorm je een 'dreamteam' met specialisten uit je organisatie. Je bedenkt samen de beste ideeën om je doelgroep in het hart te raken. Het L5 kernteam en de opdrachtgever leiden de sessie vanuit de ON AIR studio. Deelnemers uit jouw organisatie loggen eenvoudig vanaf hun eigen werkplek in.

JOUW OPDRACHT - Voorafgaand aan BRAIN ON AIR ontvangen alle deelnemers via de post een 'Brainpakket' met een prikkelende opdracht voor de brainstorm. Het pakket bevat een uitnodiging met instructie voor inloggen en nuttige gadgets voor een interactieve deelname aan de hybride brainstorm.

EEN BRILJANT IDEE - Iedere deelnemer pitcht en deelt ideeën over de centrale marketing- of brandingvraag. Door reactiekaarten uit het 'Brainpakket' in te zetten, ontstaat er een rijke dialoog en een uitwisseling van topideeën. Aan het einde van de BRAIN ON AIR ligt er een BRILJANT IDEE op tafel. Een week na afloop van de sessie levert L5 een verslag, een advies en een helder stappenplan om het idee te realiseren.

BRAIN ON AIR is per direct te organiseren

BRAIN ON AIR levert een BRILJANT IDEE voor jouw marketing of branding

BRAIN ON AIR is 100% van de opdrachtgever

BRAIN ON AIR duurt 2 tot 2,5 uur

BRAIN ON AIR is coronaproof, óók in de ON AIR studio

BRAIN ON AIR maakt van je deelnemende team ambassadeurs van je innovatie

SPECIALS ON AIR

Brain ON AIR wordt ingezet voor diverse branches van het midden- en kleinbedrijf tot en met grote organisaties. Inmiddels hebben we mooie varianten ON AIR om tegen de storm van de crisis in weer plannen te maken en verder te kijken. De tijd is er rijp voor!

EVENT ON AIR
Brain ON AIR is ook inzetbaar als de virtuele variant van een online evenement, tentoonstelling, bewonersbijeenkomst of lezing waarbij publiek vanaf elke plek kan inloggen en mee kan doen. Afhankelijk van het doel van het event bepalen we vooraf welke mix van media we inzetten en hoe we de dialoog met de deelnemers het beste tot stand kunnen brengen. Voor events wordt de naam ON AIR gekoppeld aan het merk van de opdrachtgever en is daarmee herkenbaar voor de doelgroep.

HORECA ON AIR
Door de coronamaatregelen is de horeca stil komen te liggen. Maar klanten missen de beleving van het uitgaan en zoeken naar nieuwe mogelijkheden om weer eens een terrasje te pakken of lekker uit te gaan naar café, restaurant of hotel. Veel horeca-ondernemers zitten in de knel en zoeken naar nieuwe concepten om weer aan de slag te kunnen. Met HORECA ON AIR gaan we direct aan de slag om een horecaconcept om maat te ontwikkelen. Klaar voor nu en in de toekomst!
HORECA ON AIR is een initiatief van L5, Kanters Horeca Advies (Dennis Oemar Said) en Met Marike Groenewegen (interieurarchitect Marike Groenewegen). Samen schreven we het artikel 1,5 meter restaurant.

Wacht niet af en boek een ON AIR brainstorm voor je team. Ontwikkel direct plannen voor je branding en business. Zo wordt ON AIR je nieuwe marketingtool.


disclaimer

Het resultaat van BRAIN ON AIR is 100% van onze opdrachtgever. L5 claimt hierop geen auteursrechten. De opdrachtgever is bovendien vrij om het concept met eigen partijen uit te werken en te implementeren.

partners
BRAIN ON AIR is een productie van L5 en Cinemato Media