
Woonstad Rotterdam Komt Binnen.
Met een geheel nieuw personeelsmagazine ‘Kom Binnen’ nemen we de medewerkers van Woonstad Rotterdam mee in de vernieuwde ondernemingsstrategie. Met prikkelende artikelen die enthousiasmeren maar ook schuren stellen we de medewerkers in staat om gezien en gehoord te worden maar ook de nieuwe strategie uit te dragen.
Fijn leven in Rotterdam
Woonstad Rotterdam is de grootste woningbouwcorporatie van Rotterdam. Met de vernieuwde ondernemingsstrategie onder het motto 'Fijn leven in Rotterdam' bouwen we bruggen en verruimen we het blikveld binnen de organisatie. Het personeelsmagazine moet daarin een positieve bijdrage leveren en moet helpen meer inzicht te krijgen in elkaars perspectief. Met het uitbrengen van het personeelsmagazine gaan we binding creëren vanuit verschillende perspectieven.

De aftrap
Een magazine met een openhartige, warme uitstraling met ruimte voor beleving en af en toe een kritische noot vraagt van het management om lef en steun om er een succes van te maken. Met het redactieteam hebben we in een creatiesessie de basis gelegd voor de content van de eerste uitgaven gericht op de kernwaarden: oplossen, samenwerken en verschil maken.

Brainstormsessie volgens het beproefde concept Lunch for the Brain maar dan met Koffie.
Met de deur in huis!

Het magazine kwam tot stand door het redactieteam bestaande uit: Gert Hardeman teksten, Annet Delfgaauw fotografie, Simone Bel, Sander Westerduin eindredactie , L5 TO BRAND (Mart Hulspas en Rob Smith) Concept en ontwerp